Schowek (0)
Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Informacje

Kontakt

  • Dynamo-Łódź
    ul. Kilińskiego 3
    91-421 Łódź
    NIP: 729-020-38-89
  • E-mail:sklep@dynamo.com.pl
  • Telefon42 630-69-57
    +48 509 495 133
  • Godziny działania sklepuponiedziałek-piątek 10.00 - 19.00
    sobota 10.00 - 15.00
» Regulamin

Regulamin

Jesteśmy do Państwa dyspozycji sześć dni w tygodniu. .

Można się z nami kontaktować:

telefonicznie pod numerami 42 630 69 57 lub 509 084 077
wysyłając e-mail na adres sklep@dynamo.com.pl przez formularz na stronie Kontakt.

Serdecznie zapraszamy do naszego salonu, zawsze służymy fachową pomocą przy wyborze roweru i osprzętu, dysponujemy również profesjonalnym serwisem rowerowym.

Warunki zakupu

Wszystkie ceny podane w sklepie zawierają podatek VAT.

Zamówiony towar dostarczamy w w/w wymienionych cenach przesyłki na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku chęci wysyłki zamówione towaru za granicę prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego dynamo.com.pl

Do realizacji przyjmujemy zamówienia składane przez nasz sklep internetowy, telefonicznie pod numerem 42 630 69 57 bądź mailowo na adres dynamolodz@gmail.com

O terminie realizacji zamówienia zostaną Państwo poinformowani mailowo lub telefonicznie. W znakomitej większości przypadków jeśli zamówienie zostało złożone w dzień roboczy do godziny 14:00, przesyłka jest wysyłana tego samego dnia, więc mogą się jej Państwo spodziewać następnego dnia roboczego. Zastrzegamy sobie jednak prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia, jeśli zamówiony produkt nie znajduje się w magazynie wysyłkowym.

Zamówione produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Jeśli przy składaniu zamówienia osoba zamawiająca podała swój adres mailowy (dzieje się tak zawsze przy zamówieniach składanych przez nasz sklep internetowy oraz przy zamówieniach składanych pocztą elektroniczną, zaś przy składaniu zamówienia telefonicznie trzeba pamiętać, aby podać swój adres e-mail), wówczas w momencie nadania paczki firmą kurierską automatycznie wysyłany jest e-mail z serwera  z informacją o numerze listu przewozowego, adresie doręczenia, ewentualnej kwocie pobrania (jeśli w danym zamówieniu wybrano opcję wysyłki za pobraniem) z hiperłączem (linkiem) do śledzenia przesyłki. Jeśli przesyłka nie dotarła w planowanym terminie doręczenia, należy najpierw skontaktować się z firmą kurierską  telefonicznie podając numer listu przewozowego. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy, wówczas należy skontaktować się z nami.

Koszt przesyłki towaru innego niż rower (9,99 zł) przy zamówieniu do 500 zł pokrywa odbiorca, przy wyższych kwotach zamówień przesyłka jest wysyłana na nasz koszt. Rowerów Giant oraz Unibke nie wysyłamy w paczkach. Istnieje możliwość dostawy naszym transportem, po uzgodnieniu ceny. W przypadku płatności kodami MyBenefit wartość kodów nie może przekraczać połowy wartości towaru.

Nie mamy możliwości zastrzec godzin dostarczenia przesyłki kurierskiej. Wiemy, że większość naszych Klientów spędza większą część dnia w pracy, wobec czego gorąco polecamy zamawianie przesyłek na adres Państwa firmy - kurierzy widząc na liście przewozowym adres firmowy, a nie prywatny, zazwyczaj dostarczają przesyłki w pierwszej kolejności, ponieważ mają prawie 100% gwarancję, że pod podanym adresem ktoś jest, a z mieszkaniami prywatnymi niestety bywa różnie. Prosimy w takim przypadku o podanie przed Państwa nazwiskiem nazwy firmy w adresie do wysyłki, np. "METALEX Sp. z o.o. Jan Nowak".

Za towar można zapłacić również przelewem przed dostawą (na nasze konto w Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 76 2030 0045 1110 0000 0056 0270) - w tym celu prośba o kontakt z nami.
Jeśli chcą Państwo zamówić jakiś drobiazg, gdzie koszt przesyłki wynoszący 9,99 zł stanowi znaczny procent wartości zamówienia, istnieje tańsza forma realizacji takiego zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt z nami podając w mailu, jaki dokładnie towar chcieliby Państwo zamówić.

Staramy się, aby informacje o produktach na stronach sklepu były rzetelne i sprawdzone, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za zmiany wprowadzane przez producentów oraz ewentualne błędy w opisie produktów.

Wszystkie produkty posiadają obowiązującą na terenie Polski gwarancję lub rękojmię producenta lub importera. Czas obowiązywania gwarancji na produkty Ortlieba wynosi 5 lat, Tubus - 30 lat, wszystkie pozostałe towary - rękojmia zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami prawa.

W przypadku produktów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych gwarantujemy ich wymianę. Jeśli wystąpił problem z zakupionym w naszym sklepie produktem, prosimy o kontakt telefoniczny z obsługą sklepu internetowego pod nr 426306957 (znakomita większość przypadków reklamacji daje się rozwiązać bez konieczności ich odsyłania). Należy opisać usterkę produktu, okoliczności jej powstania oraz odesłać do nas uszkodzony produkt należycie go zabezpieczając na czas transportu. W przypadku uszkodzonych towarów nowych istnieje możliwość odesłania ich na nasz koszt po uprzednim uzgodnieniu z obsługą sklepu. W przypadku towarów używanych, w których usterka wystąpiła w trakcie eksploatacji, uszkodzony towar należy odesłać na swój koszt. W przypadku, gdy reklamacja jest zasadna, zawsze odsyłamy naprawiony/wymieniony towar na nasz koszt.

Wymieniamy również produkty, które nie spełniają Państwa oczekiwań, np. nie są kompatybilne z rowerem, mają niewłaściwy rozmiar, itp. W takim przypadku należy odesłać do nas produkt na swój koszt (najtaniej pocztą) z opisem problemu - zostanie on wymieniony na inny wskazany przez Państwa bądź zwrócone zostaną pieniądze za produkt przelewem na konto. Przed odesłaniem zawsze proszę skontaktować się z nami. Nowy (wymieniony) towar przesyłamy zawsze na nasz koszt.

Zwroty towaru (nie dotyczy zakupów dokonanych w naszym sklepie stacjonarnym)

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego za pośrednictwem sklepu internetowego dynamo.pl bądź zamówionego telefonicznie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka.

Zwracany towar należy odsyłać z krótką informacją na kartce z prośbą o zwrot gotówki za zwracany towar, informacja powinna zawierać numer rachunku bankowego (prowadzonego w polskim banku w PLN) w formacie NRB (26 cyfr), dane osoby zwracającej towar, numer faktury zakupu oraz który produkt jest zwracany (jeśli zamówione było kilka produktów, a zwrócona została tylko ich część lub jeden). Sama faktura zakupu nie powinna być odsyłana (można załączyć jej kserokopię), natomiast po zaakceptowaniu zwrotu wystawimy i prześlemy pocztą oryginał i kopię faktury korygującej z prośbą o odesłanie podpisanej kopii - takie są wymogi przepisów skarbowych w Polsce. Zwrot środków za zwracany towar może zostać dokonany tylko na rachunek bankowy należący do osoby, która widnieje jako płatnik w zamówieniu.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaakceptowania przez nas otrzymanej przesyłki jako zasadnego zwrotu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Polityka prywatności

W naszym sklepie internetowym stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie ze sklepu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies odpowiednio konfigurując swoją przeglądarkę internetową.
Dane wprowadzone podczas rejestracji konta w sklepie internetowym są wykorzystywane przez firmę Dynamo-Łódź jedynie w celu realizacji zamówień.
Nie udostępniamy, nie sprzedajemy danych osobowych naszych klientów innym firmom lub osobom, ani w żaden inny sposób nie wykorzystujemy Państwa danych.
Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych wszyscy zarejestrowani klienci mają prawo do wglądu do swoich danych, jak również do ich poprawiania lub usunięcia z bazy danych serwisu.
Dane kontaktowe Biura obsługi Klienta sklepu internetowego Dynamo.com.pl:

DYNAMO-ŁÓDŹ DUDEK SP.J

ul. Kilinskiego 3
91-421 Łódź

NIP: 729-020-38-89
REGON: 470612271

tel: 42 630 69 57, 509 084 077
fax:42 630 69 64
e-mail: dynamo@dynamo.com.pl

Numer rachunku bankowego:
Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. o/Łódź
76 2030 0045 1110 0000 0056 0270
 

Przejdź do strony głównej

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl